Energielabel aanvragen

Zeeland en omstreken

Voer uw gegevens in en binnen 1 werkdag nemen we contact met u op.

    [ ]

    Hoe gaat het aanvragen van een energielabel in z'n werk?

    We kunnen voorstellen dat u wilt weten hoe het hele proces zal verlopen, zeker als het voor de 1ste keer is. Het proces is heel simpel:

    • 1. U doet hiernaast een aanvraag
    • 2. Binnen 1 werkdag nemen we contact op voor een afspraak.
    • 4. De adviseur komt langs op het afgesproken tijdstip.
    • 5. Na het bezoek ontvangt u van ons een betaalverzoek.
    • 6. Enkele werkdagen later ontvangt u het energielabel per e-mail.
    • Klaar!
    [ ]

    Documentatie van uw huis

    Om het proces te bespoedigen maar ook om beter een beoordeling van uw huis te kunnen maken helpt het veel als u de volgende documenten kunt laten zien:

    • Bouwtekening of bijv. schetsen van makelaar (erg belangrijk)
    • Het eventuele huidige energielabel
    • Bewijs van renovatiewerkzaamheden aan buitenwanden, dak en kozijnen (bijv facturen)
    • Documentatie van verwarming, boilers, zonnepanelen, airco's, zonneboilers etc
    [ ]

    Nog vragen? Bel of mail, we staan u graag te woord.